onsdag 18 januari 2012

Frukost

Det här med mitt nyttigare liv kommer att förändra mitt bloggande, både på gott och ont!
Det funkar inte att jag ska blogga om en massa godsaker nu när jag lagt om min kost. Talade med syrran igår kväll och sa just att det är så svårt för mig att skriva och känna inspiration nu. Anita föreslog då att jag skulle skriva om mina nya matvanor. Så idag tänkte jag berätta hur en vanlig frukost ser ut.

Väckarklockan ringer vid 06:00, vid den tiden är jag inte så värst hungrig men måste äta något. I regel tar jag ett glas lätt youghurt med lite musli eller så kokar jag havregrynsgröt och äter det med lättmjölk.

På jobbet har vi förmiddagsfika kl 09:00 då äter jag en smörgås, typ lingongrova eller polarkaka med lite skinka.
Blir jag hungrig på fm så äter jag en frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar