söndag 11 december 2011

Recension av Arlas thaipanna

För första gången har jag blivit utvald att testa en produkt, spännande!

I "min" mataffär hittade jag thai-pannan bland de övriga "pannorna". Det jag reagerade på var att den stod där helt anonymt utan någon reklam som presenterade denna nya produkt. Dessutom var förpackningens färger liknande den ganska nya Arla Creme fraichen getost, honung och rosmarin.

Så här använde jag mig av produkten:
2 kycklingfiléer strimlades och frästes i en stekapanna. Där efter tillsatte jag hackad röd, gul och grön paprika, en halv strimlad purjolök och färska små broccolibuketter, detta fick fräsa 5 minuter. Därefter tillsatte jag grädden och kryddblandingen.
Medvetet undvek jag att tillsätta fler kryddor då jag verkligen ville känna smaken av thaipannan.
Allt fick koka upp och serverades med äggnudlar.

Det blev väldigt gott! Hela familjen åt med god aptit.

En perfekt produkt då du får alla smakerna med dig i förpackningen. Bra att köpa hem och ha hemma för att på ett snabbt och enkelt sätt kunna laga en smakrik middag! Har redan planerat att nästa gång använda Thai pannan till räkor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar