lördag 5 november 2011

Upptagen

De sista dagarna har jag varit så upptagen så att jag har försakat min blogg :(. Håller på att försöka hitta nya hem åt mina katter och igår flyttade Margit. Om en halvtimma kommer en kvinna för att titta på Agnes, får hoppas att dom båda kommer att fatta tycke för varandra.

För övrigt så har Leif och jag haft en mysig dag på stan Det var inte mycket folk som ägnade sig åt shopping men vi fick köpt en julklapp till Alma och en födelsedagspresent till Theo som fyller år på torsdag.

Vi unnade oss också en god lunch på Grappa. På lördagar har dem "After square" som är typ after work. Då är det bra priser. Leif käkade en Ceasarsallad och jag åt en grillad benfri kotlett med rostad potatis. Det var mumsigt.

För övrigt så ska Leif stå för matlagningen ikväll, det blir fiskgratäng idag istället då Lina bjöd och lagade middag åt oss igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar