söndag 23 oktober 2011

Synpunkter

Nu har jag haft min blogg 11 veckor!
Under denna tiden har jag haft mer än 15 700 besökare och de senaste veckorna har jag haft drygt 300 besökare per dag!
I sin blogg kan man se statistik, t ex hur läsarna hittar bloggen och från vilka länder besökarna kommer. Tro det eller ej men jag har haft besökare från Norge, Finland, Danmark, Tyskland, England, Frankrike, Belgien, Portugal, Italien, Ryssland, USA, Australien med flera.

Detta är fantastiskt roligt!

Det finns möjlighet för er att lämna mig kommentarer, gör gärna det!
Skriv gärna om ni saknar något? Eller om ni tycker något är bra eller dåligt! Använder någon av er min veckomatsedel och inköpslista eller är det tillför det er inte något?

Hoppas att du har några minuter över för att ge mig dina synpunkter. Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar